آخرین خبرها

انقلاب سبز: سایت توکلی: موسوی دوبرابر احمدینژاد در دانشگاهها رای داشت!

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه


هرچند روز گذشته احمدینژاد به گفته احمد توکلی دست به تحریف و دادن نسبت ناروا به رئیس مرکز پژوهشهای مجلس کرد، اما این نماینده تهران همانگونه که امروز در مجلس به این اقدام رئیس دولت اعتراض کرد در سایت خود نیز موارد مهمی را در خصوص نقش احمدینژاد در حوادث بعد از انتخابات و محبوبیت میرحسین موسوی در دانشگاهها را بیان کرد.به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره) مجلس«پارلماننیوز»، الف نوشت:درباره پاسخ آقای رییس جمهور به اظهارات نماینده مردم تهران در مجلس، تذکر چند نکته ضروری است:1. نظر سنجیهای معتبر در ایام تبلیغات انتخابات دهم ریاست جمهوری نشان میداد آقای موسوی از اوایل خردادماه در تهران از آقای احمدینژاد پیشی گرفت و این برتری را تا 22 خرداد در پایتخت حفظ کرد و در دانشگاهها نیز آقای موسوی تقریباً حدود 2 برابر آقای احمدینژاد رای دارد. در واقع همان نظر سنجیهایی که از برتری آقای احمدینژاد «در کل کشور» حکایت میکرد، برتری آقای موسوی را در«تهران» و برتری محسوس ایشان را در «دانشگاهها» نشان میداد.در حال حاضر و با گذشت نزدیک به سهماه از ایام انتخابات، بسیاری از رای دهندگان به آقای موسوی درباره سلامت انتخابات قانع نشدهاند و با تعلل سوال برانگیز رسانه ملی در پاسخگویی به شبههها از یک سو و جنگ روانی بیسابقه رسانهها ضد انقلاب از سوی دیگر، تهمت سنگین تقلب به تدریج برای سنجش از طرفداران آقای موسوی باور شده است.2. برخورد آقای احمدینژاد با طرفداران نامزد رقیب که در تهران و بخصوص محافل دانشگاهی اکثریت هستند، معمولاً توام با نادیده انگاری و کوچک شماری بوده است. تردیدی نیست که این نوع برخورد رییس جمهور محترم در سخنرانی احساسی 24 خرداد در میدان ولیعصر در تحریک هواداران نامزدهای مخالف به اردوکشی خیابانی و نمایش کثرت در راهپیمایی انبوه 25 خرداد موثر بوده است.حال با توجه به تلاش عوامل ضد انقلاب به تحریک دانشجویان و ایجاد بلوا و آشوب و حرکتهای رادیکال در دانشگاهها، تداوم نادیدهانگاری و کوچک شماری مخالفان و منتقدان دانشگاهی از سوی رییس جمهور منطقی و موجه نیست.3. طرفداران نامزدهای مغلوب در انتخابات 22 خرداد هر چند اغلب عصبانی هستند و طی 3 ماه در بمباران شدید تبلیغات مسموم، شانتاژ و انواع ابزارهای جنگ روانی برای باورپذیر کردن تقلب در انتخابات بودهاند، اما اغلب افرادی منطقی و اهل استدلال هستند. با این دسته از شهروندان، به ویژه در محافل و محیطهای دانشگاهی باید با تدبیر، منطق و از روش «اقناع» عمل کرد نه «قلدری» و «گردن کلفتی». بسیاری از طرفداران نامزدهای مغلوب به ویژه در محیطهای دانشجویی چنانچه به مناظره و استدلال و مقایسه شواهد و ادله دعوت شوند، تایید خواهند کرد که برای اثبات ادعای تقلب در انتخابات، هیچ دلیل قانع کنندهای وجود ندارد.نادیدهانگاری و کوچک شماری طرفداران نامزد مغلوب آن هم در محیطهای دانشجویی، آنها را به سمت اوباش و طرحان حرکت های خشن و رادیکال سوق میدهد. اتفاق شومی که با بیتدبیریهای بعد از انتخابات شکل گرفت و متاسفانه علایمی از اصلاح این روند خطرناک و ناصواب، به ویژه در رفتار و گفتار رییس جمهور محترم دیده نمیشود.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

1 نظرات ::

سلام طبق گفته‌های آقای مهندس احمد علی‌ هراتی نیک‌ صنایع فولاد، بزودی کارخانه‌های ذوب آهن باید درشون را ببندند زیرا دولت نرخ برق را برای کارخانه‌ها بالا برده است، و ما بهیچ وجه با آهن آلات وارد شده نمیتوانیم رقابت کنیم. ما اگر کوره‌های بهتری داشتیم بهترین آهن دنیا را میتونستیم تولید کنیم. اما متأسفانه همینطور که آقای هراتی نیک‌ گفته ما بخاطر لج کردن دولت با دنیا و تحریم‌های مختلفه، آهن را با هزینهٔ خیلی بالا تولید می‌‌کمنیم. بهترین نفت را داریم ولی‌ نمیتونیم تصفیه کنیم. بهترین سنگ آهن را هم داریم ولی‌ باید از خارج آهن بیاوریم .

طراحی شده توسط ندای ایران زمین