آخرین خبرها

تعیین تکلیف و آزادی زندانیان اخیر لازمه رسیدن جامعه به آرامش است

۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه


آیت الله مکارم شیرازی:
تعیین تکلیف و آزادی زندانیان اخیر لازمه رسیدن جامعه به آرامش است
آیت الله مکارم شیرازی از طرفداران جناح های مختلف سیاسی خواست اختلاف سلیقه ها را را تبدیل به اختلاف در اصول و اهداف کلی نکنند و تاکید کرد : برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم است تکلیف زندانیان اخیر هر چه زودتر روشن شود آنهایی که خطایی ندارند یا خطایشان قابل ارفاق است هر چه زود تر آزاد شوند و سایرین نیز از بلاتکلیفی در آیند.
به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله مکارم شیرازی شب جمعه در صحن جامع رضوی در بیاناتی که بعد از اداء نماز مغرب و عشاء درباره دعاو شرایط اجابت دعا داشت ، گفت : جامعه ما بحمدالله رو به آرامش می رود مشروط بر این که از ادبیات ستیزه جویانه که اکنون حاکم بر بعضی از جراید و سایت هاست بپرهیزیم و به شایعات دروغ و تنش زا که بازار داغی دارد دامن نزنیم.
این مرجع تقلید ادامه داد : به فکر آینده باشیم و بدانیم این امور علاوه بر این که موجب ناآرامی فکری مردم می شود به فعالیت های شدید لطمه وارد می کند و خسارات زیادی به دنبال دارد.
وی اظهار داشت: برای رسیدن به آرامش بیشتر لازم است تکلیف زندانیان اخیر هر چه زودتر روشن شود آنهایی که خطایی ندارند یا خطایشان بر طبق رافت و رحمت اسلامی قابل ارفاق است هر چه زودتر آزاد شوند و امیدواریم تا نیمه شعبان میلاد مبارک حضرت مهدی (ارواحنا فداء) هیچ یک از این زندانیان در زندان نمانده باشند و آنها که جرم قابل توجهی دارند نیز از بلاتکلیفی در آیند.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: طرفداران جناح های مختلف سیاسی انشاء الله سعی کنند اختلاف سلیقه ها را که معمولا در مسائل فرعی است، تبدیل به اختلاف در اصول و اهداف کلی و غیر قابل تفاهم نکنند و به جای جنگ و ستیز رسانه ای که سبب دوری هر چه بیشتر می شود در جلسات خصوصی دور هم بنشینند و برای رسیدن به تفاهم تلاش کنند و خداوند هم به آنها کمک خواهد کرد.
این مرجع تقلید گفت: فراموش نکنیم دشمنان خارجی ما اخیرا گفته بودند این روزها ایرانیان آنچنان به خود مشغولند که به چیز دیگری نمی پردازند این هشداری است به همه باید عموم علاقه مندان به نظام آنها را ناکام و مایوس سازند. در جوار حضرت ثامن الحجج (عج) دست به دعا بر می داریم برای رسیدن به این اهداف جدا دعا می کنیم.
منبع " خبرگزاري مهر "

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات ::

طراحی شده توسط ندای ایران زمین