آخرین خبرها

توضيحات کروبي درباره بازداشت قوچاني!

۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

کروبي با اشاره به مطالبي که برخي از روزنامه ها درباره اظهارات محمد قوچاني در زندان نوشته اند، گفت؛ «برخي روزنامه ها مطالبي را درباره آقاي قوچاني نوشتند که يکي از روزنامه ها نيز با آب و تاب نوشته بود قوچاني گفته برويد و کروبي را بازداشت کنيد. من در اين باره توضيحاتي دارم. آقاي قوچاني سردبير روزنامه توقيف شده اعتماد ملي است و کارمند، مشاور و همکار من است که به علت نامه يي که من نوشتم او را بي دليل بازداشت و اکنون نيز بي جهت او را نگه داشته اند.»به نوشته اعتماد وي افزود؛ «من نامه يي را نوشتم و بنا بر اينکه آقاي قوچاني مشاور مطبوعاتي بنده و سردبير روزنامه اعتماد ملي است به ايشان دادم تا آن را براي حروفچيني و ويراستاري به روزنامه ببرد و از آنجا که اعتماد ملي روزنامه بنده است اين امري طبيعي است. همان شب ايشان نامه را قبل از آنکه منتشر شود تلفني با بنده هماهنگ کرد و به نظر من براي آنکه امضاي بنده پاي نامه است، قوچاني مسووليتي نسبت به مطالبي که در نامه آمده بود و ايشان تنها آن را ويراستاري کرد ندارد و ليکن همان شب او را به دليل همين نامه بازداشت کردند.» وي گفت؛ «من بارها به مسوولان قضايي گفته ام بازداشت ايشان بي دليل بوده و البته مسوولان نيز مدتي است که حکم آزادي ايشان را با قرار وثيقه صادر کرده اند ولي يکي از مسوولان وقت از آزادي ايشان ممانعت کردند و او را بي دليل نگه داشته اند که اميدوارم با مساعدت مسوولان قضايي وي را هرچه سريع تر آزاد کنند.»وي گفت؛ «خود محمد قوچاني نيز در آخرين ملاقاتي که با همسرش داشته اظهار کرده انتظارش اين بود که آزاد شود و افطار را نزد خانواده اش باشد وليکن يکي از مسوولان قضايي وقت مانع از اجراي حکم صادر شده براي وي شد.»

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات ::

طراحی شده توسط ندای ایران زمین