آخرین خبرها

شیمون پرس : محمود احمدی نژاد بی آینده است

۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

رئیس جمهوری اسرائیل شیمون پرس در مصاحبه با روزنامۀ اسپانیایی "لاوانگاردیا" مدعی شد که همتای ایرانی وی محمود احمدی نژاد آینده ای ندارد.

شیمون پرس که این سخن را در جریان سفرش به برزیل ایراد می کرد اظهار داشت : هر چند در مورد ایران زیاد صحبت می شود، اما محمود احمدی نژاد آدم بی آینده ایست.

در ادامه، شیمون پرس اضافه کرده است : تنها صرف میلیون ها دلار در آمریکای لاتین و دیگر مناطق جهان برای خریدن نفوذ و اماکن و افراد، کافی نیست، بلکه باید پیامی مثبت هم برای مردم خود داشت و هم برای مردم جهان"

رئیس جمهوری اسرائیل در جای دیگری از مصاحبه اش گفته است : "محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری است که خواستار نابودی کشور دیگر و منکر قتل عام یهودیان در جریان جنگ دوم جهانی است، در حالی که هزاران هزار تن از بازماندگان این قتل عام هنوز در اسرائیل با شماره های رژیم نازی بر بازوان شان زندگی می کنند."

رئیس جمهوری اسرائیل مدعی شد که دولت ایران با پشتیبانی از حزب الله لبنان و ایجاد انشقاق در این کشور، در واقع لبنان را نابود می کند و با تحویل سلاح به حماس در نوار غزه می کوشد تشکیلات خودگردان فلسطین به رهبری محمود عباس را از میان ببرد.

قرار است بعد از برزیل رئیس جمهوری اسرائیل در چارچوب یک دور سفر رسمی به کشورهای آمریکای لاتین عازم آرژانتین شود.

این نخستین سفر رسمی رئیس جمهوری اسرائیل به برزیل در چهل و سه سال اخیر است و هدف از آن مقابله با نفوذ ایران در منطقه دو هفته پیش از سفر محمود احمدی نژاد به برزیل است.

قرار است رئیس جمهوری ایران بیست و سوم نوامبر آینده وارد برزیلیا شود.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات ::

طراحی شده توسط ندای ایران زمین