آخرین خبرها

ناو عظیم الجثه ایران ، ساخت مهندسان بومی سپاه ، با حضور دکتر احمدی نژاد به آب انداخته شد

۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

image008 image009

با این فناوری یک گام دیگر به شعارآمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند نزدیک تر شدیم.

عکس هایی از یک کشتی تفریحی یک زوج در کشورهای اطراف ایران نیز در ادامه مطلب برای شما قرار می دهیم.

image001 image002 image003 image004 image005 image006

منبع: فیس بال

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

5 نظرات ::

خیلی توپه
فکر کنم حسابی ترسیدن

هموطن ایرانی من

این عکس هایی که گذاشتی مربوط به افتتاح پل دریاچه ارومیه است . بحث مخالفت با احمدی نژاد رو با این موضوع که مقایسه تکنولوژی ما با خارجی هاست رو به نظر من نباید قاطی کرد . چون اگه احمدی نژاد نباشه هم اون کشتی سر جاشه . این پست همچین دیدی از ایرانی ها و مقایسه اون به ایرانی هایی که خارج ایران هستن و واقعا ایران رو ندیدن و یا حتی خارجی ها میده . قبل اینکه مطلبی رو بنویسیم یه نیم نگاهی هم به ایران و ایرانی بودن بکنیم .

کاش امانت داری بودید این عکس متعلق به افتتاح پل شهید باکری می باشد نه ناو عظیم الجثه!!!!

نویسنده محترم تو به شعور ما ایرانی ها توهین کرده ای. این پست را حذف کن. این کشتی مربوط به دریاچه ارومیه است که توسط آنها اتومبیل از اسکله ای به سمت دیگر منتقل میشد که اکنون نیز پل ارتباطی ساخته شده است.
مقایسه شما ناشیانه و توهین آمیز است.

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.

طراحی شده توسط ندای ایران زمین