آخرین خبرها

مهرزاد مرعشی ، سوپر استار آلمان شد

۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

مهرزاد مرعشی، جوان ۲۹ ساله ایرانی در مسابقه "آلمان در جستجوی سوپر استار" روز شنبه ۱۷ آوریل ۲۰۱۰ در فینال این برنامه مقام اول راکسب کرد. او از میان ۳۵۰۰۰ داوطلب به مرحله نهایی مسابقه رسیده و پیروزی خود را همراه خانواده و بسیاری از یاران خود جشن گرفت . همچنین مهرزاد در مصاحبه با دویچه وله خاطر نشان کرد، من ایرانی هستم؛ دوست دارم برای فامیل‌ام، برای همه‌ی جوانانی که توی ایران هستند، یک جوری نشان بدهم که من به فکرتان هستم. ما که از این طرف هیچ کاری از دستمان برنمی‌آید که بکنیم. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم، این است که یک دستبند سبز به دستمان ببندیم. خب این کار را می‌کنم، بله با افتخار و آخر هفته( روز فینال ) هم قرار است یک کت و شلوار سبز بپوشم.

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Cloob :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

0 نظرات ::

طراحی شده توسط ندای ایران زمین